22 Mayıs 2009 Cuma

duvar delen jack!

cezaevinde duvarı delip bir kadınla ilişkiye giren adamın dehşet verici öyküsünü bilenler çoktur. bilmeyenler buradan buyursun.

peki akabinde gelişebilecek dialoglar nasıl olurdu?

misal:

cezayı veren hakim bayansa:

- makbule geçen onbeş yıl verdiğimiz darp zanlısı vardı ya
+ hatırladım ayten ne olmuş?
- kız adamınki 25 santimmiş?
+ deme! ben senin yerinde olsam beton döktürürdüm. afla falan çıkar allah muhafaza..
- kız duvarı da delmiş herif. ben bi süre yurt dışına çıkıyorum makbule. hayatım tehlikede...

adamın bıçakladığı davalı:

- hamdi beni bıçaklayan adam vardı ya..
+ evet abi ne olmuş ibneye!
- lan ne ibnesi herifte 25 santim mal varmış..
+ vay anasını. herife kobra entegre etmişler desene..
- lan sen nediyon be gelsin bi daha istesin bi daha bıçaklatmazsam neyim. gurur duydum be..

gardiyanlar

- lan fikret ne ayak lan herifle senin aran pek iyiydi.
+ lütfü akıllı ol lafını kulağın duysun vallahi alırım dalağını ha.
- ne gocunuyon lan kunek!

haberi izleyen bir çift

- hakan bak adama duvarları delmiş. sen aynı yatakta kaç yıldır şu tohumlarını ekemedin bu humuslu toprağa.
+ cavidan böyle söyleme karıcım üzüyorsun beni.
- konuşma hakan konuşma. bak zaten sinirliyim doğrarım seni girerim içeri. belki bana da bi kısmet çıkar belki orada. pısırık herif seni!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder